Home / O nama /

Često postavljana pitanja

Šta se radi u slučaju da gost ošteti objekat?

Vlasnici objekata mogu da traže depozit za slučaj štete.Taj depozit može da pokrije troškove za eventualnu štetu koju gost prouzrokuje, što može da služi kao garancija da će se prema objektu odnositi sa poštovanjem.

 

Šta se događa nakon što registrujem svoj objekat?

Nakon  što registrujete svoj smeštajni objekat proverićemo Vaše podatke da bismo bili sigurni da imamo sve što je potrebno (cene, opis objekta, slike u visokoj rezoluciji, itd).

Nakon što se registrujete na našoj stranici, u svakom trenutku možete da izmenite svoje podatke.Ako ste npr.dodali novi sadržaj u svom objektu, ili želite da dodate još neke informacije o vašem objektu, te informacije možete da dodate kad god poželite.

 

Kakve fotografije treba da dodam?

Prilikom registracije potrebno je poslati fotografije objekta.

S obzirom da naši posetioci sajta traže lokaciju za razne događaje i proslave, bilo bi poželjno da priložite i neke fotografije na kojima se vidi neki takav događaj.

 

Kada će moj objekat biti dostupan na stranici?

Nakon što proverimo Vaše podatke, u roku do 48 h.

 

Šta dobijam za proviziju koju platim?

Veća online vidljivost.

U weddbooking.me aktivno radimo na promociji Vašeg objekta na platformama kao što su Google, Instagram, Youtube, Twitter…kako bi bio dostupan korisnicima širom sveta.

Inovativni alati i mogućnosti

Naši stručnjaci redovno uvode novosti na stranici kako bismo pratili najnovije trendove iz online sveta  I kako bi Vaša stranica uvek bila spremna za primanje rezervacija.

Izbegavanje duplih rezervacija

Sve radimo u dogovoru sa Vama.

Podrška

Naš tim za podršku gostima I vlasnicima je dostupan putem e-maila I telefona.

Kada se smatra da je moj objekat rezervisan?

Rezervacija se smatra validnom tek onda kada se  izvrši plaćanje avansa.

 

Na koji način vršim plaćanje Weddbooking.me?

Svaka novčana uplata koja ide preko Weddbooking.me koja se odnosi na cenu zakupa prostora, odbija se 10% .

 

Šta se događa ukoliko gost otkaže rezervaciju?

Ako gost otkaže, postoje dve mogućnosti.Ako gost otkaže a pravila Vašeg objekta uključuju besplatno otkazivanje, gost ne plaća ništa, a vi niste dužni da platite proviziju.Ako gost otkaže, a Vaš objekat nema mogućnost besplatnog otkazivanja, gost plaća naknadu, a vi plaćate proviziju na iznos koji gost plaća vama.

Otkazivanje rezervacije je moguće najkasnije 7 dana pre planiranog događaja.

Rezervacija se smatra validnom u trenutku kada se uplati provizija.

Weddbooking.me vlasnicima objekata omogućuje da sami određuju uslove otkazivanja.Ukoliko gost ili vlasnik mora da otkaže rezervaciju, dužan je da to učini što pre I dužan je da obezbedi objekat koji se nalazi u blizini sa sličnim karakteristikama I jednakom cenom, minimum 7 dana pre planiranog događaja.

S vremena na vreme, određene okolnosti koje su izvan njihove moći mogu da utiču na mogućnost ispunjavanja rezervacije.

U retkim slučajevima kada utvrdimo da je gost otkazao zbog razloga opisanim pod Vanredne okolnosti , Weddbooking.me može da zaobiđe uslove zakazivanja koje je odredio vlasnik objekta (npr.fleksibilne, umerene, stroge ) I doneti odluku o povratu novca.

 

Vanredne okolnosti

Vanredne okolnosti koje prihvatamo:

1.       Iznenadnu smrt ili tešku bolest vlasnika,gosta ili nekog od članova njegove porodice.

2.   Tešku povredu koja gostu utiče na mogućnost putovanja

3.     Značajnu elementarnu nepogodu  ili otežane vremenske uslove koji onemogućuju siguran polazak ili dolazak na odredište,

4.  Hitna ograničenja putovanja ili sigurnosna upozorenja koje je relevantno nacionalno ili internacionalno telo izdalo nakon rezervacije.

5.  Epidemiju koje je proglasilo  relevantno nacionalno ili internacionalno telo (poput Svetske nacionalne organizacije)

6.    Znatno oštećenje objekta koje onemogućava sigurno ugošćavanje,

 

Ukoliko želite da podnesete zahtev za priznavanje vanrednih okolnosti, to možete da učinite nakon otkazivanje rezervacije.Nakon što otkažete rezervaciju I o tome nas obavestite, I smatrate da je razlog u Vanrednim okolnostima, obratite nam se za slanje zahteva.

Zahtev možete poslati u roku od 14 dana uz propratnu dokumentaciju.

Registracijom Vašeg objekta se smatra da prihvatate Uslove korišćenja.